کریم الله محبوبی اناری، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان حوزه خبر و خبرنگاری از فعالان فضای مجازی که اخبـار و عملکرد ستاد مردمی دیه استان را بی کم و کاست انعکاس و نشـر می دهند تشکر و قدردانی کرد. محبوبی افزود : شغل خبرنگاری یکی از جذاب […]

کریم الله محبوبی اناری، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان حوزه خبر و خبرنگاری از فعالان فضای مجازی که اخبـار و عملکرد ستاد مردمی دیه استان را بی کم و کاست انعکاس و نشـر می دهند تشکر و قدردانی کرد.

محبوبی افزود : شغل خبرنگاری یکی از جذاب ترین و پر مخاطره ترین شغل های حال حاضر است و خبرنگاران در حوزه ی اطلاع رسانی بدون کوچکترین چشم داشت مشغول تولید خبر و اطلاع رسانی در زمینه های مختلف هستند.

محبوبی تصریح کرد :  انتشار اخبار عملکرد ستاد مردمی دیه استان از اهمیت بسزایی برخوردار است و شفاف سازی عملکرد این ستاد مردم نهاد در جامعه و جلب اعتمادافکار عمومی وخیرین نسبت به این ستاد مردم نهاد تاثیر گذار است.

وی ادامه داد:خبرنگاران با قلم ،فکر، ایده و نظرات خود می توانند چراغ راه و از یاوران ستاد مردمی دیه استان در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد وخانواده های آنان باشند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل گفت :نگاه فعالان رسانه‌ای استان در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد  و حمایت از ستاد مردمی دیه است و باید از این ظرفیت بیش از گذشته استفاده کرد.