جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در شهرستان مشگین شهر با استقبال پر شور خیرین و مسوولان این شهرستان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی اداره ی کل زندان های استان  اردبیل :در این مراسم که با شرکت گسترده خیرین در محل تالار پل معلق این شهرستان برگزار گردید ، رحیم نیا […]

جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در شهرستان مشگین شهر با استقبال پر شور خیرین و مسوولان این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره ی کل زندان های استان  اردبیل :در این مراسم که با شرکت گسترده خیرین در محل تالار پل معلق این شهرستان برگزار گردید ، رحیم نیا ، رئیس دادگستری شهرستان مشگین شهر طی سخنانی با اشاره به مشکلات خانواده های زندانیان جرائم غیرعمدی گفت :  این مراسم همه ساله جهت کمک به آزادی زندانیان نیازمند مالی برگزار میشود که امیدواریم امسال نیز شاهد آزادی تعدادی از این زندانیان باشیم. وی با اعلام این مطلب که سال گذشته شاهد آزادی تعداد ۵۶ نفر از محکومین مالی از زندان مشگین شهر بودیم افزود :  فعلاً ۱۵۰ نفر و با مجموع محکومیت ۲۰ میلیارد تومان به دلیل ناتوانی در پرداخت بهدی مالی در زندان بسر می برند . که امیدواریم با همت خیرین و با مساعت ستاد دیه استان تعدادی از این محکومان را از زندان آزاد نماییم.

رسولی ، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مشگین شهر نیز در مصاحبه کوتاهی با خبرنگار صدا و سیمای شبکه استانی گفت:  امروز به کمک خیّرین زمینه آزادی تعدادی از زندانیان که بدهی مالی آنها کمتر از ۵ میلیون تومان بود با دستان سخاوتمند خیرین فراهم شد و امیدواریم در آینده نزدیک نیز شاهد آزادسازی تعداد دیگری از این زندانیان به همت مردم نیکوکار و ستاد دیه استان باشیم.

سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام رضایی ، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مشگین شهر ، اجرای مراسم مولودی خوانی بمناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و پخش کلیپ مستند از تاثیر حبس بر خانواده های زندانیان جرایم مالی از برنامه های دیگر این جشن معنوی بود.

گفتنی است که محبوبی مدیرنمایندگی ستاد دیه استان و عبدی معاون اداری و مالی اداره کل زندان ها میهمان این جشن بودند .