دهمین جشن آزادی ۲۴زندانی غیرعمد درآستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) ” یگانه مددکار راستین عالم و روز پدر “با حضور اعضای هیأت امنا ، مدیران ومسوولین بانک ملت وهمچنین مددکاران زندان های استان در محل نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل برگزار شد. حجت الاسلام حسین کثیر لو رئیس کل دادگستری […]

دهمین جشن آزادی ۲۴زندانی غیرعمد درآستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) ” یگانه مددکار راستین عالم و روز پدر “با حضور اعضای هیأت امنا ، مدیران ومسوولین بانک ملت وهمچنین مددکاران زندان های استان در محل نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام حسین کثیر لو رئیس کل دادگستری و رئیس نمایندگی ستاد مردمی دیه استان در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت علی (ع) به ذکر فضایل اخلاقی و شخصیتی و سیره زندگی آن حضرت پرداخت و او را اسوه و الگوی ماندگار برای تمامی مردان دانست .

کثیرلوبا بیان اینکه مددکاران سنگ صبور زندانیان هستند گفت : حضرت علی (ع) به عنوان بزرگ مددکار جهان الگوی همه مددکاران است و مددکاران باید در ارایه خدمات و رسیدگی به مددجویان از این الگوی ارزشمند بهره بگیرند.

کثیرلو تصریح کرد :مددکاران نقش بسیار مهمی در پیگیری مطالبات زندانیان وهمچنین تکمیل فرایند ارسال پرونده های مددجویان جرایم غیر عمد به ستاد مردمی دیه استان دارند و به نوعی سنگ صبور زندانیان در دوران حبس می باشند.

کثیرلو با تاکیدبه اینکه مددکاران به‌عنوان پل ارتباطی مددجویان با محیط خارج از زندان هستند از آن ها خواست در پیشگیری آسیب‌های مختلف زندان و آماده‌سازی زندانیان برای بازگشت شرافتمندانه به جامعه تاثیرگذار باشند.

او افزود :امیدوارم همه عزیزان در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار و مقتدای بی همتا در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.

رئیس نمایندگی ستاد مردمی دیه استان در این جشن با قدردانی از کارکنان بانک ملت ،خیرین نیکو کار استان و تمامی کسانی که با تلاش های خود موجبات آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و نیازمندرا از زندان های استان فراهم می کنند گفت : امروز به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدرو مددکاری ، زمینه آزادی ۲۴تَن از محکومان مالی جرایم غیر عمد از زندان های استان بامبلغ محکومیت۴۷میلیارد تومان با مشارکت ستادمردمی دیه استان و بانک ملت فراهم گردید که پانزده تَن این زندانیان پدر بودند.

کثیرلو گفت: از ابتدای سال جاری تعداد۲۰۰زندانی جرایم غیر عمد از زندان های استان با مبلغ محکومیت ۲۶۴میلیاردتومان از زندان های استان آزاد شدند که از این تعداد۸تَن خانم بوده‌اند.

گفتنی است در این مراسم مهران شیرزاد نیکوکارنیک اندیش روستای قلعه جوق اردبیل  که مقیم تهران هستند بااهدای مبلغ ۶۳۳میلیون تومان خیرات درگذشتگان خود در آزادی ۴۴تَن اززندانیان جرایم غیر عمد مشارکت کردند.

در پایان این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت بهنام سیفی در وصف بزرگ مردعالم حضرت علی (ع) ثنا خوانی نمود از مدیران و کارکنان بانک ملت،مددکاران زندان و کارکنان ستادمردمی دیه استان استان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.