به گزارش روابط عمومی ستاددیه استان اردبیل : به مناسبت سیزده رجب ، میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر در جشنی که در سالن آمفی تئاتر زندان اردبیل برگزار گردید ۱۵ تن از زندانیان جرایم غیر عمد مالی از زندانهای استان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان اردبیل با بیان گزارشی از عملکرد ستاددیه استان در سال ۹۵گفت : از ابتدای سال تاکنون ستاددیه استان توانسته است قریب به ۴۰تن از زندانی جرایم غیرعمد راباهمت وکمک خیرین ونیکوکاران ارجمند ستاد دیه کشور واستان؛از زندان آزاد کند.

انزابی در ادامه افزود ۱۵تن از زندانیان جرایم غیر عمد زندانهای استان با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال توسط یکی از خیرین محترم در این روز خجسته از زندان های استان آزادو به کانون گرم خانواده باز گشتند

وی با بیان اینکه این کمک‌های جمع‌آوری شده تحت هیچ شرایطی برای آزادی بزهکاران استفاده نمی‌شود، تصریح کرد: این کمک‌ها فقط برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و زندانیان مالی هزینه می‌شود.

ایشان با تجلیل از خیرین در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد افزود: بنا بر روایات اهل بهشت کسانی هستند که دارای دستان کریم و بخشنده می باشند و ماه مبارک رجب فرصت مناسبی است تا بخشندگی و نیکی کردن به مردم و نیازمندان را تمرین کرده و با احسان خود زمینه شادی دیگر افراد جامعه را فراهم آوریم..