دومین مرحله ی بیست و یکمین جشن گلریزان استان اردبیل برگزار شد دومین مرحله ی بیست و یکمین جشن گلریزان استان اردبیل با مشارکت فرمانداری اردبیل و با حضور مسوولین و خیرین استانی در مجتمع فرهنگی هنری فدک استان اردبیل برگزار شد . سید محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل در این جشن گفت : کمک […]

دومین مرحله ی بیست و یکمین جشن گلریزان استان اردبیل برگزار شد

دومین مرحله ی بیست و یکمین جشن گلریزان استان اردبیل با مشارکت فرمانداری اردبیل و با حضور مسوولین و خیرین استانی در مجتمع فرهنگی هنری فدک استان اردبیل برگزار شد .

سید محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل در این جشن گفت : کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی نتایج پرباری هم برای خانواده زندانی و هم برای جامعه به دنبال دارد و از تبعات سو اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پیشگیری می کند.

اعتماد افزود : مردم اردبیل در امور خیر خواهانه و انفاق پیش قدم بوده ودر ردیف استان های برتر کشور قرار دارند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد : در سال گذشته تعداد۲۰۳زندانی جرایم غیر عمد ومالی از زندان های استان آزاد شدند که ازاین تعداد ۶۵تَن با مبلغ محکومیت ۳۴۷میلیارد ریال با کمک خیرین استان از زندان اردبیل آزاد شدند که این امر نشان دهنده فرهنگ بالا و نوع دوستی در مردم اردبیل است.

او تصریح کرد : خیرین با نگاه انسان دوستانه و با نیت حمایت و کاهش آسیب های اجتماعی دست به این کار می زنند و جز رضای خداوند از خالق بی همتا چیزی طلب نمی کنند.

در ادامه یوسف خدادادی رئیس تجدید نظر و نایب رئیس ستاددیه ی استان اردبیل گفت در سال جاری تعداد ۱۱زندانی جرایم غیر عمد ومالی با مبلغ محکومیت ۲۱میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شدند

خدادادی در خصوص رسیدگی به پروندهای موجود در ستاد دیه گفت : در حال حاضر تعداد ۴۳فقره پرونده با مبلغ محکومیت ۱۲۰میلیارد ریال رسیدگی شده که به زودی زمینه ی آزادی آنان فراهم خواهد شد.

و نایب رئیس ستاددیه ی استان تصریح کرد : کمک خیرین استان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی تنها مختص به ماه مبارک رمضان نیست ودر طول سال ادامه دارد .

گفتنی است در این مراسم از چند تَن از خیرین شاخص استان با اهدای لوح  تقدیر تجلیل به عمل آمد و مبلغ ۶۵۲میلیون ۹۰۰هزار ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی کمک شد.