همزمان با سالروز میلاد فرخنده امام رضا(ع)،  اولین مرحله ی جشن آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی با حضور مسوولین ،خیرین ، فرهنگیان و دانش‌آموزان دبیرستان امید انقلاب ناحیه ی یک  اردبیل در محل ستاد دیه ی استان برگزار گردید.   کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه ی استان در این مراسم اظهارداشت : امسال […]

همزمان با سالروز میلاد فرخنده امام رضا(ع)،  اولین مرحله ی جشن آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی با حضور مسوولین ،خیرین ، فرهنگیان و دانش‌آموزان دبیرستان امید انقلاب ناحیه ی یک  اردبیل در محل ستاد دیه ی استان برگزار گردید.

  کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه ی استان در این مراسم اظهارداشت : امسال ۷۲جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی در سراسر استان برگزار گردیده است .

محبوبی گفت از ابتدای سال تابه حال ۳۳زندانی جرایم غیر عمد ومالی با مبلغ محکومیت ۳۷۴میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شدند.

او افزود : هشت تَن از این زندانیان با مشارکت و کمک  دانش آموزان دبیرستان امید انقلاب ناحیه ی یک اردبیل  با شرکت در پویش نذر هشتم به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع)با پرداخت مبلغ ۳۵۰میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

در ادامه کلام الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر فرهنگ سازی کارهای خیر از جمله کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی در بین دانش آموزان آن را از اصول و فعالیت های پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش عنوان کرد.

گفتنی است درپایان این مراسم ضمن اهدای یک شاخه گل رز به زندانیان آزاد شده  از فرهنگیان و دانش آموزان دبیرستان امید انقلاب با اهدای  لوح تکریم  و یک جلد کتاب نهج البلاغه تجلیل به عمل آمد.