آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد ومالی توسط هیئت مذهبی روبابیون اردبیل کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی  ستاد دیه ی استان اردبیل در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان گفت : هیئت مذهبی روبابیون اردبیل در یک اقدام خدا پسندانه با پرداخت مبلغ ۵۰۰میلیون ریال تعداد ۱۰تَن از زندانیان  نیازمند جرایم غیر عمد ومالی را از […]

آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد ومالی توسط هیئت مذهبی روبابیون اردبیل

کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی  ستاد دیه ی استان اردبیل در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان گفت : هیئت مذهبی روبابیون اردبیل در یک اقدام خدا پسندانه با پرداخت مبلغ ۵۰۰میلیون ریال تعداد ۱۰تَن از زندانیان  نیازمند جرایم غیر عمد ومالی را از زندان آزاد کردند.

محبوبی مبلغ محکومیت این زندانیان را ۸۵۰میلیون ریال اعلام کرد و افزود بخشی از مبلغ محکومیت های این مددجویان از طریق گذشت شاکیان و آورده خود مددجویان تامین  شده است .

 مدیر نمایندگی ستاد دیه ی استان اردبیل اظهار داشت : از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و استان  بیش از ۸۰تَن از زندانیان جرایم غیر عمد ومالی با کمک مومنانه ی هیئت های مذهبی  شهر  دارالارشاد اردبیل از زندان های استان آزاد و به کانون گرم خانواده هایشان باز گشتند.

محبوبی با اشاره به نفوذ کلام و محبوبیت مادحین و خطبای هیئت‌های مذهبی استان اردبیل گفت: همواره با تعامل صمیمی و مستمر با تکایای مذهبی و جلسات دینی فعال در استان از این ظرفیت ارزشمند در جهت بحث  کمک به آزادسازی  زندانیان جرایم غیر عمد ومالی  بهره مند شده‌ایم.

علیرضا اسفندیاری مداح اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السّلام) و رئیس هیئت مذهبی روبابیون اردبیل هدف از اجرای طرح  کمک مومنانه را تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها بیان کرد و گفت: امید بر آن است تا هیئت‌های عزاداری استان در کنار عزاداری پر شور خود، دستگیر زندانیان جرایم غیر عمد نیز باشند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دستگیری از گرفتاران و نیازمندان از آموزه‌های اسلامی و دینی می‌باشد خواستار همکاری گسترده همه هیئت‌های مذهبی و مردم مؤمن در این طرح ارزشمند هستیم.