به گزارش روابط عمومی ستاددیه شعبه استان اردبیل ، علیزاده فرزند مرحوم حاج خانم صبحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند روز پیش مادرم به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت ایشان وصیت کردند پولی را که در حسابشان هست فقط در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه شود. او با بیان اینکه […]

به گزارش روابط عمومی ستاددیه شعبه استان اردبیل ، علیزاده فرزند مرحوم حاج خانم صبحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند روز پیش مادرم به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت ایشان وصیت کردند پولی را که در حسابشان هست فقط در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه شود.


او با بیان اینکه تمامی اعضای خانواده تلاش کردن تا هر چه زودتر خواسته آن مرحوم محقق شود افزود: در اسرع وقت ممکن پول مادرمان را از حساب برداشتیم و برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه کردیم تا به وصیت مادرمان عمل کنیم و هرچه زودتر این زندانیان گرفتار در پشت میله های زندان را به آغوش گرم خانواده هایشان برسانیم تاروح مادرمان نیز شاد شود.

علیزاده تصریح کرد : مادرمان همیشه در کارهای خیر و کمک به نیازمندان و فقرا پبشگام بود و ما را برای انجام کارهای خیر نصیحت می‌کرد و از اینکه امروز توانستیم با همت مادرمان زمینه زندانی چندین زندانی جرایم غیرعمد را به وجود آوریم٬ بسیار خوشحال و راضی هستیم.

ایشان اظهار کردند : انتظار می‌رود فرهنگ آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در اردبیل تسهیل شود تا زندانیانی که به دلیل وجود مشکلات مالی در زندان به سر می‌برند هر چه سریع‌تر به جمع خانواده خود بازگردند و از حضور گرم خانواده استفاده کنند .