مدیرنمایندگی ستاد مردمی استان اردبیل اظهارداشت: در ۴ سال اخیر تعداد ۸۶ زندانی غیرعمد با رقم اهدایی بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی علاقمندان و دنبال‌کننده گان صفحه اجتماعی محسن چاوشی از زندان های استان آزادشدند. کریم الله محبوبی اُناری با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی این هنرمندمتعهد و مردمی کشورمان در راستای آزادی زندانیان […]

مدیرنمایندگی ستاد مردمی استان اردبیل اظهارداشت: در ۴ سال اخیر تعداد ۸۶ زندانی غیرعمد با رقم اهدایی بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی علاقمندان و دنبال‌کننده گان صفحه اجتماعی محسن چاوشی از زندان های استان آزادشدند.

کریم الله محبوبی اُناری با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی این هنرمندمتعهد و مردمی کشورمان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: با کمک مخاطبان صفحه اجتماعی هنرمند محبوب کشورمان محسن چاوشی در ۴سال‌اخیر در ۷ مرحله و با معرفی مددجویان واجد شرایط کمک ستادمردمی دیه استان، ۸۶ بدهکار مالی از بند زندان رهایی یافتند.

محبوبی مبلغ محکومیت این زندانیان را بیش از ۹۰میلیارد تومان اعلام کرد وافزود : بیش از ۶۰۰میلیون تومان با مشارکت هواداران محسن چاوشی وباقیمانده بدهی این زندانیان با ارایه اعسار دادگستری، کمک ستاد دیه استان وکشور ، تسهیلات بانکی ،گذشت شاکیان و آورده مددجویان تامین و پرداخت شده است.

وی با اشاره به همکاری اخیر چاوشی در حوزه آزادی زندانیان غیر عمد گفت : در فراخوان  اخیراعلام شده هواداران وی در مدت کوتاهی با واریز مبلغی معادل ۲۰۰ میلیون تومان به حساب ستاد مردمی دیه استان اردبیل، زمینه آزادی ۲۵تَن از زندانیان جرایم غیر عمد معرفی شده‌ را فراهم کردند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۰زندانی غیر عمد چشم انتظار رهای از بند زندان هستندگفت  از همه خیرین، هنرمندان و افراد تأثیرگذار مانند آقای چاوشی دعوت می‌کنیم به یاری این ستاد مردم نهاد بیایند تا بتوانیم زمینه ی بیشتر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی را فراهم سازیم .