نشست رئیس شعبه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل در این نشست سیدمحسن میراحمدزاده اردبیلی رئیس شعبه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان اردبیل به تشریح عملکردصندوق پرداخت و اظهار داشت :  صندوق خسارت های بدنی شعبه ی اردبیل از مرداد ماه سال ۱۳۹۷فعالیت خود را در این استان آغاز […]

نشست رئیس شعبه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل

در این نشست سیدمحسن میراحمدزاده اردبیلی رئیس شعبه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان اردبیل به تشریح عملکردصندوق پرداخت و اظهار داشت :  صندوق خسارت های بدنی شعبه ی اردبیل از مرداد ماه سال ۱۳۹۷فعالیت خود را در این استان آغاز و نسبت به تشکیل و پاسخگویی به پرونده های خسارت های ارجاعی از ستاد دیه، مراجع قضایی و شرکت‌های بیمه اقدام نموده است.

میر احمد زاده گفت : صندوق خسارت های بدنی شعبه ی استان با همکاری شرکت‌های بیمه همواره کوشیده‌‌ است درراستای  حمایت از زیان دیدگان حوادث رانندگی  خسارت های  وارده به این اشخاص در کمترین زمان ممکن تامین و پرداخت گردد.

رئیس شعبه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان با اشاره به وظایف و تعهدات صندوق افزود : این صندوق در طول فعالیت خود در استان اردبیل مانع از ورود ناخواسته  ی  تعداد قابل توجهی از مقصران حوادث رانندگی، فاقد بیمه نامه و موارد خارج از تعهدات بیمه نامه شخص ثالث  به زندان شده است.

او تصریح کرد: حمایت از بیمه‌گذاران، ترویج و توسعه پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه ای با درک شرایط اقتصادی و بخشودگی جرایم حق بیمه شخص ثالث  از اقدامات تاثیر گذار  این نهاد می باشد.

وی یادآور شد: با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده در حال حاضر استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است.میراحمدزاده گفت : صندوق تأمین خسارت‌های بدنی به عنوان نهاد حاکمیتی در ایفای مسوولیت اجتماعی خویش در استان اردبیل همگام با سایر شعب در سطح کشور، خدمت‌رسانی همراه با تعهد را سرلوحه وظایف خویش قرار داده است.

کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل در این نشست ضمن قدردانی از زحمات کارکنان صندوق تامین خسارت های بدنی شعبه ی اردبیل گفت : از سال ۱۳۹۲تا به حال تعداد ۶۶تَن از زندانیان حوادث ناشی از تصادف رانندگی با پرداخت مبلغ بیش از ۶۳میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شدند.

محبوبی افزود : با عنایت خداوند متعال و تلاش  کارکنان نمایندگی ستاد دیه استان و همکاری خوب صندوق خسارت های بدنی آمار زندانیان تصادف رانندگی در استان به صفر رسیده است .

مدیر نمایندگی ستاددیه ی استان گفت :اقدامات صندوق تامین خسارتهای بدنی به جامعه سود رسانی داشته و به نفع مردم کار کرده است و مانع از ایجاد آسیب های بیشتر ناشی خسارت های به وجود آمده از حوادثات رانندگی در  کانون خانواده های مددجویان و زیان دیدگان شده است.