مدیر نمایندگی ستاددیه استان اظهارداشت: اطلاع رسانی وفرهنگ سازی از اهداف و عملکرد اصلی ستاد مردمی دیه استان اردبیل است کریم الله محبوبی اُناری مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان امروز صبح «۲۲شهریورماه »در نشست خود با هاشم علایی مدیر عامل شهرک های صنعتی اردبیل گفت :ستاد مردمی دیه یک موسسه خیریه ، غیر […]

              مدیر نمایندگی ستاددیه استان اظهارداشت: اطلاع رسانی وفرهنگ سازی از اهداف و عملکرد اصلی ستاد مردمی دیه استان اردبیل است

کریم الله محبوبی اُناری مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان امروز صبح «۲۲شهریورماه »در نشست خود با هاشم علایی مدیر عامل شهرک های صنعتی اردبیل گفت :ستاد مردمی دیه یک موسسه خیریه ، غیر تجاری و غیر انتفاعی است ودر راستای آزادی مددجویانی قدم بر میدارد که به دلایل جرایم غیر عمد و بدهی های مالی در زندان تحمل حبس می نمایند .

محبوبی افزود:ستاد مردمی دیه ، رسالت کمک به زندانیان نیازمندان آبرومندی را به عهده دارد که به دلیل عوامل مختلف به صورت ناخواسته دچار مشکل شده‌اند ودر زندان بسر می برند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان با اشاره به کاهش آمار ورودی زندانیان جرایم غیر عمد در استان گفت :با اجرای سیاست های قوه قضاییه و تغییر در مفاد شیوه نامه های ارسالی ستاددیه کشور آمار ورودی زندانیان جرایم غیر عمد از سال ۱۳۹۶به  بعد روند کاهشی داشته است  .

محبوبی تصریح کرد :درسال جاری با یاری مسؤولین و مردم ولایت مدار و حسینی دارالارشاد اردبیل در ۱۹حوزه ی قضایی استان تعداد ۷۲جشن گلریزان برگزارگردید.

محبوبی اضافه کرد : از مهم ترین برنامه های ستاد مردمی دیه استان ، اجرای پویش مردمی نذر هشتم  به نیت امام هشتم( ع) برای آزادی ۸زندانی جرایم غیر عمد در طول هر ماه است که این مهم از طریق پخش پیام تبلیغاتی از صدا وسیمای استان و فضای مجازی اطلاع رسانی می گردد.

اوبیان کرد: اطلاع رسانی عملکرد ستاد مردمی دیه به مسؤولین ودستگاه های اجرای استان و جذب مشارکت آن ها در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از برنامه های اصلی این ستاد می باشد.

محبوبی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسؤولین ابراز امیدواری کردکه با همت خیرین و نیکوکاران و صاحبان کسب و کار بتوانیم زمینه آزادی بیشتر زندانیان جرایم غیر عمد و مالی را فراهم نماییم .

هاشم علایی مدیرعامل شهرک های صنعتی استان گفت: به منظور جلوگیری از ورود افراد در جرایم غیرعمد به زندان باید فرهنگ سازی کرد و ارتقای سطح آگاهی عموم جامعه را بالا برد.

وی نیت خالصانه مردم در کمک به آزادی زندانیان غیرعمد را ستودنی برشمرد و اظهار داشت: مردم نیکوکاراستان بدون توجه به شرایط معیشتی، با نیت خالصانه با هر مبلغی که در توان دارند در تمام امور خیرخواهانه از جمله ستاد مردمی دیه مشارکت می کنند.

در این جلسه مدیرعامل شهرک های صنعتی استان قول مساعد دادند تا در راستای نشرفرهنگ نوع دوستی و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد مشارکت و همکاری لازم  را با ستاد مردمی دیه استان داشته باشند.