به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه  استان اردبیل ؛ این روز ها بوی مهربانی و محبت بیش از پیش در استان اردبیل به مَشام می رسد، بوی یک رنگی ، بوی گذشت ، بوی ایثار و خودگذشتگی همه و همه دست به دست هم دادند تا دلی را به دست بیاورند ، لبی را […]

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه  استان اردبیل ؛ این روز ها بوی مهربانی و محبت بیش از پیش در استان اردبیل به مَشام می رسد، بوی یک رنگی ، بوی گذشت ، بوی ایثار و خودگذشتگی همه و همه دست به دست هم دادند تا دلی را به دست بیاورند ، لبی را بخنداند و چراغ خونه ای را روشن کنند.

آری مردم عزیز سرزمینم ایران؛ نسیم مهرتان حتی فرشته های آسمانی را هم سرمست کرده است چراکه مهربانی، آیین مردم این سرزمین است .کرامت از خرمن شما خوشه می‌چیند و نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می‌بارد ، مهربانی دست به دامان شماست و شادمانی  ارمغانی است از جانب شمابرای خانوادهای زندانیان جرایم غیر عمد.

امروزه شاهد آن هستیم که نیکوکاران استانی و کشوری از کودک خردسال گرفته تا دانش آموزان مدارس از کارگرساده گرفته تا مغازه دار و تمامی صنف های مختلف ،همه و همه دست دردست هم داده اند تادر این مسیر خیرانه گام بردارند هرکس به اندازه توان خود در این مسیر پیش تاز است از آوردن قلک گرفته تا اهدایی کادوی جشن تولد وعروسی و یا هزینه مراسم درگذشتگان خود را برای کمک به رهایی زندانیان جرایم غیر عمد که ناخواسته و از بدی حادثه یا نابسامانی بازار ، حوادث کارگاهی ، تصادف رانندگی و یا مهریه در گوشه زندان گرفتار شده و چشم انتظار یاری دستان پرمهر ومحبت نیکوکاران هستند و این شما فرشتگان زمینی هستید که باری دگر تبسم را برلبان این زندانیان و خانواده های آنان جاری می نمایند .

و در این بین ما نباید چنین تصور کنیم که افراد خیر کسانی هستند که هیچ گونه مشکل و دغدغه شخصی نداشته یا اینکه سرمایه‌های کلانی در اختیار دارند و در اوج بی نیازی و رفاه به سایرین کمک می‌کنند. بلکه کاملاً برعکس، خیرین کسانی هستند که در کنار زندگی شخصی، چالش‌ها، مشکلات و نیازهای شأن، نسبت به چالش‌ها و مشکلات سایر افراد جامعه بی تفاوت نبوده و با گذشت و فداکاری سعی دارند به هر نحو ممکن از مشکلات همنوعان خود بکاهند.

نمایندگی ستاد مردمی دیه در اردبیل ،سال ۱۳۸۱ تاسیس شده که از آغاز فعالیت خودتابه حال با کمک مالی نیکوکاران و ستاد مردمی کشور واستان ، افزون بر پنج هزار زندانی جرایم غیرعمد را از زندان‌های استان آزاد کرده است.

شماره حساب های  ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳نزد بانک ملی آماده دریافت کمک های شهروندان است.