به منظور حمایت ازایثارگران و خانواده های آنان که در زندان به سر می برند، نشستی با حضور داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اردبیل، کریم الله محبوبی اُناری ؛ مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل ، غلامعلی ولی نژاد ؛ معاون تعاون ومددکاری بنیاد شهیدوامورایثارگران استان درمحل ستاد دیه استان  برگزار […]

به منظور حمایت ازایثارگران و خانواده های آنان که در زندان به سر می برند، نشستی با حضور داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اردبیل، کریم الله محبوبی اُناری ؛ مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل ، غلامعلی ولی نژاد ؛ معاون تعاون ومددکاری بنیاد شهیدوامورایثارگران استان درمحل ستاد دیه استان  برگزار شد.

کریم الله محبوبی دراین نشست با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به خانواده های گرانقدر شهدا و ایثارگران گفت : مردم        و لایتمدار استان اردبیل به وجود سه هزار و ۴۰۰ شهید پرافتخار و صدها ایثارگر، جانباز و آزاده افتخار می‌کند وخدمت رسانی به خانواده های این عزیزان موهبتی اللهی است که نه نصیب هرکس نمی شود.

 محبوبی با اشاره به تفاهم نامه ستاد مردمی دیه و بنیاد شهید واموایثارگران افزود: درراستای کاهش آسیب های اجتماعی خانواده های گرانقدر شهدا وایثارگران ؛ ستاد مردمی دیه اولویت را بر آزادی زندانیان جرایم  غیر عمد از خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران قرار داده است .

«با این سند همکاری بستگان  درجه اول از جمله والدین، همسر و  فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان جانبازان ۷۰درصد در چتر حمایتی ویژه ستاد مردمی دیه قرار خواهند گرفت»

محبوبی با ابراز خرسندی از اجرای تفاهم‌نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدواریم این تفاهم نامه راهگشای حل مشکلات ایثارگرانی که به خاطرمحکومیت مالی در زندان به سرمی برند باشد تا بتوانیم خدمات بیشتری را به خانواده های این عزیزان ارایه دهیم.

خانواده‌های شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گفت : خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند و باید دِین خود را به این عزیزان ادا کنیم واین شهدا و ایثارگران  بودند که در حساس‌ترین مقطع تاریخی ایران اسلامی به میدان آمدند و با تقدیم جان و سلامتی خود، پیروزی جبهه حق را رقم زدند.

وی پیگیری حق و حقوق ایثارگران را مهمترین وظیفۀ ذاتی دانست و ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان سرپرست ایثارگران، وظیفۀ خود می‌داند که پیگیر حق و حقوق خانواده‌های گرانقدر ایثارگران در سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اقدامات خداپسندانه و انسان دوستانه خیرین استان در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی را عملی بسیار پسندیده عنوان نمود و افزود: ترویج و نشر اینگونه اقدامات نیکو در گسترش فرهنگ همنوع دوستی و دستگیری از نیازمندان در جامعه کمک می نماید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین ابراز امیدواری کرد با هماهنگی قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها وستاد مردمی دیه اطلاع‌رسانی‌های لازم جهت آزادی زندانیان ایثارگر صورت گیرد.

در پایان این نشست داور نوری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بااهدای لوح سپاس به کریم الله محبوبی اُناری مدیرنمایندگی ستادمردمی دیه استان از زحمات وی در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تجلیل کردند.