خانواده یک متوفی اردبیلی  با اهدای بخشی از هزینه مراسم ترحیم برادرمرحومشان  به ستاد دیه ی استان اردبیل ، زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیر عمد ومالی را فراهم کردند

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل ؛ در سال‌های اخیر یک آیین بسیار خوبی در استان اردبیل رواج یافته است که بسیاری از خانواده ها  با اختصاص تمام یا بخشی از مراسم هفتم، چهلم و یا سالگرد درگذشت عزیزانشان به ستاددیه ی استان اردبیل موجبات بازگشت سرپرستان خانواده‌های چشم ‌انتظاری را فراهم می‌کنند که نان‌آور خانه بوده اند و نا خواسته به خاطر نبود ثبات اقتصادی در بازار ،حوادث کارگاهای ویا حوادث رانندگی بدهکارو روانه ی زندان شده اند.

آقای رزاق زاده خیر اردبیلی در گفت و گوبا مدیر نمایندگی استان اردبیل  هدف از این کار خداپسندانه را کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمدبرای بازگشت به آغوش جامعه وکانون گرم خانواده هایشان عنوان کرد.

اوافزود: امیدوارم که سایر خیرین این استان نیز هزینه های  احسان درگذشتگان  خود را در این راه خرج کرده و زمینه آزادی سایر بدهکاران جرایم غیرعمد ومالی  را فراهم کنند.

کریم الله  محبوبی مدیرنمایندگی  ستاد دیه ی استان اردبیل گفت: همه ساله شمار زیادی از خانواده ها قسمتی یا تمام هزینه مراسم ترحیم درگذشت عزیزان خود را صرف آزادی زندانیان می کنند.

محبوبی  ابراز داشت : تداوم این امر خیرخواهانه در استان  وتبدیل آن به یک فرهنگ عمومی بی شک زمینه ی آزادی  هرچه بیشترزندانیان جرایم غیر عمد ومالی  را اززندان های استان به همراه خواهد داشت .

محبوبی افزود : انفاق از جمله معامله هایی است که انسان با خداوند انجام می دهد و هیچگاه در آن متضرر نمی شود.