همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ، آغاز دهه ی کرامت و ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام به همت خیرین و دانش آموزان دبیرستان دوره ی اول هیأت امنایی امید انقلاب ناحیه ی یک اردبیل ۱۳تَن از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان اردبیل از بند زندان رهایی یافتند. یوسف خدادادی نایب رئیس هیأت […]

همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ، آغاز دهه ی کرامت و ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام به همت خیرین و دانش آموزان دبیرستان دوره ی اول هیأت امنایی امید انقلاب ناحیه ی یک اردبیل ۱۳تَن از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان اردبیل از بند زندان رهایی یافتند.


یوسف خدادادی نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه ی استان اردبیل در چهارمین جشن آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی ستاد دیه ی استان که با حضور بانوان خَیر «یاوران افتخاری ستاد دیه »برگزار شد گفت ؛ به همت خیرین استان و دانش آموزان و فرهنگیان دبیرستان دوره ی اول هیأت امنایی امید انقلاب ناحیه ی یک اردبیل تعداد ۱۳زندانی جرایم غیرعمد ومالی استان با مبلغ محکومیت ۳۲میلیاردو ۹۷۹میلیون ریال از زندان های استان آزاد شدند.

او در خصوص شیوه ی  پرداخت  محکومیت این زندانیان گفت : مبلغ ۸میلیاردو ۹۰۲میلیون ریال گذشت شکات ، ۱میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال تامین خود مددجویان ، ۴میلیاردو ۶۱۰میلیون ریال پرداختی ستاد دیه ی کشور و استان ،۱۳۰میلیون ریال کمک دانش آموزان و فرهنگیان دبیرستان دوره ی اول هیأت امنایی امید انقلاب ناحیه ی یک اردبیل و باقیمانده بدهی با ارایه ی اعساردادگستری ، تسهیلات بانکی تامین و پرداخت شده است .
وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۸فقره پرونده با مبلغ محکومیت ۷۰میلیارد ریال رسیدگی شده که به زودی زمینه ی آزادی آنان فراهم خواهد شد.
خدادادی با قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش استان و معلمان و مربیان آموزشی و تربیتی استان افزود: تقویت نگاه متعهدانه و مسوولانه در بین دانش آموزان کار بسیار قابل تحسین است که آینده‌ای درخشان توأم با روحیه انقلابی و تربیت اسلامی را در بین دانش آموزان و نسل‌های آینده رقم خواهد زد.
نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه ی استان اردبیل در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و کمک به آزادی زندانیان و آگاهی از مهارتهای فردی، اجتماعی تاکید کرد: «فرهنگ سازی درکارهای خیرخواهانه و پیشگیرانه و آگاه سازی در دوران دانش آموزی بشترین تاثیر را دارد که این کارسازی در جامعه می تواند عمیق و اثرگذار باشد.
گفتنی است دانش آموران هیأت امنایی امید انقلاب ناحیه ی یک اردبیل سال گذشته نیز مبلغ ۱۲۰میلیون ریال برای آزادی ۲زندانی جرایم غیر عمد و مالی کمک کرده بودند .
درپایان این مراسم ابلاغ نامه ی یاوران افتخاری نمایندگی ستاد دیه ی استان با امضای رئیس کل دادگستری به ۴۵تَن از بانوان استان اردبیل اهدا شد.