به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا ، دکتر علی امیرزاده  نخبه ی اردبیلی در یک اقدام خداپسندانه با اهدای بخشی از مبلغ فروش اختراع خود به آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی شادی را به خانواده ی این زندانیان به ارمغان آورد . امیرزاده گفت :با خدا عهد بسته بودم که در صورت موفقیت […]

به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا ، دکتر علی امیرزاده  نخبه ی اردبیلی در یک اقدام خداپسندانه با اهدای بخشی از مبلغ فروش اختراع خود به آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی شادی را به خانواده ی این زندانیان به ارمغان آورد .

امیرزاده گفت :با خدا عهد بسته بودم که در صورت موفقیت در ثبت و فروش اختراعم قسمتی از درآمد آن را صرف آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی کنم .

وی با دعوت از خیرین برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد ومالی  دراین روزهای حساس کرونایی افزود : خانواده های این زندانیان در  روزهای سخت معیشتی ناشی از همه گیری کرونا منتظر دستان سخاوتمندشما نخبگان ، خیرین و نیکوکاران هستند تا با پرداخت بدهی و جلب رضایت شکات، سرپرست شان دوباره به کانون گرم خانه بازگردد.

گفتنی است مبلغ محکومیت این زندانیان بیش از ۱۳میلیارد ریال بود که مبلغ ۷۴۰میلیون ریال گذشت شاکیان ،۲میلیارد و ۱۵۸میلیون ریال آورده ی مددجویان ،۸میلیارد و ۶۵۶میلیون ریال اعسار دادگستری ،۱میلیارد و ۲۴۰میلیون ریال کمک ستاد دیه ی استان و ۹۰۰میلیون ریال کمک دکتر علی امیر زاده نخبه ی اردبیلی تامین و از زندان آزاد شدند.