به گزارش روابط عمومی ستاددیه استان اردبیل : محمد باقر حاجیلر مدیر عامل ستاددیه شعبه استان باارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ۵ماهه نخست ستاددیه استان گفت : ستاددیه استان در تلاش است با ایجاد تعامل سازنده و ارتباط موثر بین مسؤلین زندان و تشکیلات قضایی و انجام تحقیقات میدانی در شناسایی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد و تشکیل و مختومه نمودن پرونده های حمایتی با دقت وسرعت بیشتری انجام پذیرد .

 

محمد باقر حاجیلر با اشاره به تغییرات هیأت مدیره ستاددیه استان گفت: با توجه به اینکه تغییرات هیأت مدیره ستاددیه استان در آستانه ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت که فرصت کافی برای برنامه ریزی مناسب جهت برگزاری جشن گلریزان و جود نداشت با این حال باقید فوریت اقدامات اجرایی و رایزنیها جهت جلب و جذب مشارکتهای مردمی بویژه خیرین گرامی در جهت برگزاری جشنهای گلریزان در سطح استان و شهرستانها انجام گرفت. که بحمداله درسایه تلاشهای صورت گرفته میزان جلب کمک های نقدی خیرین به نسبت سال گذشته حدود ۱۰۰صدر صد افزایش یافت.

حاجیلر تعداد زندانیان آزاد شده از ابتدای سال جاری تا کنون را ۸۰نفر اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۰نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با مجموع بدهی بالغ بر ۱۹میلیارد ریال باکمک خیرین استان و ستاددیه آزاد و به کانون گرم خانواده و جامعه باز گشتند .

 

وی بابیان اینکه در جشنهای گلریزان امسال بالغ بر ۵میلیارد ریال از خیرین استان جمع آوری شد گفت : در حال حاضر تعداد زندانیان جرایم غیر عمدی در زندانهای استان ۴۷۰نفر بوده است که از این تعداد مددجو ۳۸۳نفرمحکوم مالی ۶۸نفر محکوم مهریه و نفقه و ۱۹نفر مددجو بابت تصادفات و حوادث کارگاهی در زندان بسر می برند که امیدواریم با مساعدت و همراهی خیران و نیکوکاران هم استانی زمینه آزادی بخشی از زندانیان بدهکار نیازمند و آبرومند فراهم شود .