به گزارش روابط عمومی ستاددیه شعبه استان : انزابی مدیر عامل ستاددیه استان در جمع خبرنگاران گفت به مناسبت ایام اله دهه فجر ۲۰تن از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد مالی از زندانهای استان آزاد شدند .

ایشان در ادامه افزودند :این افراد به دلیل جرایم غیر عمد مانند بدهی مالی ،تصادف، مهریه ونفقه در زندانهای استان به سرمی بردند که باهمت خیرین و گذشت شکات و کمک ستاددیه استان وکشور از زندان آزاد وبه کانون گرم خانواده بازگشتند .

وی بدهی این افراد را ۱۱میلیارد ریال  اعلام کرد و افزود: از این مبلغ ۸میلیارریال گذشت شکات،۲میلیارد ریال کمک ستاددیه کشور و استان و الباقی از طریق پرداخت خو مددجو و تسهیلات بانکهای عامل در استان تامین گردید .

انزابی با قدردانی از کمک خیرین برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد  مالی  گفت : تلاش برای آزادی افرادی که ناخواسته گرفتار شده اند علاوه بر فضیلت های معنوی که برای خیرین دارد از آسیب های اجتماعی خانواده های زندانیان  نیز می کاهد و  سلامت و آرامش روانی جامعه را  در پی دارد.
مدیر عامل ستاددیه شعبه استان اردبیل  اظهار نمود تعداد ۱۵۰ فقره پرونده در ستاد دیه  استان مورد بررسی قرار گرفته وانشااله تا اخر  سال با کمک خیرین و مسئولین کشوری و استانی و تلاش کارکنان واعضای محترم هیات مدیره و مسئولین زندانها شاهد آزادی آنها خواهیم بود.