در یک عمل انسان دوستانه دو نفر از خیرین شهرستان کوثر هزینه سفر  خود به خانه خدا را برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمددر جشن گلریزان شهرستان کوثر  اهدا کردند. به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل ،جشن گلریزان شهرستان کوثربا حضور  شفیعی رئیس دادگستری شهرستان کوثر ،  بیگی امام جمعه شهرستان […]

در یک عمل انسان دوستانه دو نفر از خیرین شهرستان کوثر هزینه سفر  خود به خانه خدا را برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمددر جشن گلریزان شهرستان کوثر  اهدا کردند.


به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل ،جشن گلریزان شهرستان کوثربا حضور  شفیعی رئیس دادگستری شهرستان کوثر ،  بیگی امام جمعه شهرستان کوثر ،علیپورفرماندار شهرستان کوثر، محبوبی مدیر نمایندگی ستاددیه ی استان  و مردم خیر و ولایت مدار شهرستان کوثر درمسجد جامع شهرستان کوثر برگزار گردید .

شفیعی با اشاره به اینکه جشن گلریزان نمادی از نوع دوستی و اظهار محبت خیرین  و نیکوکاران نسبت به دیگران است، از نیکوکاران و قشرهای مختلف مردمی که توانایی مالی دارند خواست در یاری رساندن به زندانیان  نیازمند جرایم غیر عمد همکاری بیشتری داشته باشند.

رئیس دادگستری شهرستان کوثر  ضمن تقدیر از اقدام شایسته خیرین شهرستان کوثر تصریح کرد: برگزاری جشن گلریزان کمک به زندانیانی است که مشکلات مالی دارند و مسوولین و مردم خیر شهرستان کوثر با شرکت در این امر خدا پسندانه و خیرخواهانه زمینه آزاد سازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد ازپشت میله های زندان و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده شان را فراهم سازند .

شفیعی  با بیان اینکه  همت خیرین و اهالی شهرستان کوثر در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به زندانیان غیر عمد ستودنی است، خاطر نشان کرد:  ۲۰میلیون و ۴۰۰هزار تومان کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و اهالی این شهرستان در جشن گلریزان جمع آوری شده است که تمامی این مبلغ  به حساب ستاد دیه جهت آزادی زندانیان  جرایم غیر عمد واریز خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی، خطیب جمعه کوثر بااشاره به اهمیت برگزاری مراسم جشن گلریزان در  شهرستان کوثر گفت: یکی از اعمال خیر و حسنه در ماه مبارک  رمضان برگزاری جشن گلریزان با هدف حمایت افرادی که نخواسته  زندانی شده انداست .
خطیب جمعه کوثر افزود :هرساله به همت ستاد دیه و همکاری دیگر نهادهای شهرستان مراسمی تحت عنوان گلریزان برای  کمک به آزاد سازی زندانیان نیاز مند جرایم غیر عمد برگزار می شود و شرکت در این عمل خیرخواهانه و سامان دادن به خانواده هایی که سرپرستشان به علت یک حادثه غیرعمدی و یا نداشتن توان پرداخت بدهی خود  در بند است،  اجر و منزلت فراوانی دارد که یقینا  خیرین بزرگوار در دنیا و آخرت به آن خواهند رسید چرا که هر کس گره ای از کار بنده ای از بندگان خداوند باز کند خداوند گره از کارش باز خواهد کرد .

در این مراسم معنوی  در مجموع مبلغ ۲۰۰میلیون ریال وجه نقد برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد جمع اوری شد .