اردبیلی ها، مردمی بخشنده و مهربانند و همیشه در فکر دستگیری از نیازمندان هستند ،جشن گلریزان فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که پشت میله های زندان چشم انتظارونیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند . نیکوکاران اردبیلی در ماه ضیافت الهی  با حضور و شرکت در جشن گلریزان نمایندگی ستاد مردمی دیه استان […]

اردبیلی ها، مردمی بخشنده و مهربانند و همیشه در فکر دستگیری از نیازمندان هستند ،جشن گلریزان فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که پشت میله های زندان چشم انتظارونیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند . نیکوکاران اردبیلی در ماه ضیافت الهی  با حضور و شرکت در جشن گلریزان نمایندگی ستاد مردمی دیه استان مهربانی را بین خانواده های زندانیان جرایم غیر عمد تقسیم کردند.

بیست و سومین جشن گلریزان ستاد مردمی دیه استان اردبیل با عنوان پویش مردمی ضیافت الهی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل امروز صبح با حضور مسؤولان  قضایی و اجرایی و خیرین استان در سالن ولایت سپاه حضرت عباس «علیه السلام » استان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری و رئیس هیأت امنای ستاد مردمی دیه استان اردبیل  ضمن قدردانی از جامعه خیرین استان، کارکنان ستاد مردمی دیه استان و نهاد های مرتبط از جمله سپاه، بسیج و صدا و سیمای مرکز استان که در ترویج و توسعه فرهنگ کمک به همنوع تلاش می کنند فرهنگ سازی و ترویج همنوع دوستی و دستگیری از نیازمندان را یک امر مهم دانست و گفت: در سال گذشته با کمک ستادمردمی دیه و مشارکت خیرین حسینی و ولایت مدار استان اردبیل ۳۴۷ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد «۲۴۲تَن باکمک ستاد دیه و ۱۰۵تَن  بدون پرداخت کوچکترین ریالی با مشاوره مددکاران و همت و تلاش روسای زندان‌ها، اندرزگاه‌ها، اجرای احکام ،همکاران ما در ستادمردمی دیه و شورای اختلاف شعبه این ستاد » از زندان‌های استان آزاد شدند.

رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد مردمی دیه استان افزود :مسؤولیت پذیری در جامعه و انجام وظایف به صورت درست موجب توسعه فردی و پیشرفت و ترقی کشور در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی و غیره می شود.

او تاکید کرد: بسیاری از خانواده های زندانیان به دلیل نداشتن سرپرست خانواده دچار مشکلات عمیق عاطفی، مادی و معنوی می شوند.

کثیرلو گفت : تاآخر ماه مبارک رمضان  72 جشن گلریزان را در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد و روند جمع آوری کمک های مردمی  در ستاد های برگزار کننده در استان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت  .

گفتنی است در آیین گلریزان امروز مبلغ چهارو نیم میلیارد تومان توسط نیکوکاران اردبیلی به ستاد مردمی دیه استان کمک شده است که نسبت به سال گذشته دو برابر رشد داشته است وپیش بینی می شود تاآخر ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰میلیارد تومان در جشن های گلریزان کل استان جمع آوری گردد.

درپایان این مراسم حاج نادر جوادی مداح اهل بیت عصمت و طهارت در وصف حضرت علی «علیه السلام » ثناخوانی کرد و ازخیرین برتر استان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.