امام جمعه محبوب اردبیل : تبلیغات و اطلاع رسانی در ستاد دیه را در اولویت کار خویش قرار داده ونقش این ستاد رادرآزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد به آحاد مردم بشناسانید. در دیدار اعضا هیات امنا وهیات مدیره ستاد دیه که روز شنبه مورخه ۷/۵/۹۱  انجام گرفت  امام جمعه محبوب اردبیل ضمن تجلیل از […]

امام جمعه محبوب اردبیل : تبلیغات و اطلاع رسانی در ستاد دیه را در اولویت کار خویش قرار داده ونقش این ستاد رادرآزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد به آحاد مردم بشناسانید.

در دیدار اعضا هیات امنا وهیات مدیره ستاد دیه که روز شنبه مورخه ۷/۵/۹۱  انجام گرفت  امام جمعه محبوب اردبیل ضمن تجلیل از عملکرد این ستاد در یاری رساندن به مددجویان جرائم غیر عمد خواستار تبلیغ در جهت شناساندن این ستاد به آحاد مردم شده و عنوان نمودند اطلاع رسانی این عملکرد مطلوب به مردم، درجذب خیرین کارساز خواهد بود.
 حجت السلام دکترسید حسن  عاملی با  بیان این مطلب که اگراین امر  خدا پسندانه را بتوانید در  بین خیرین توسعه و رواج دهید  با عث شکوفایی   ستاد و خود کفایی این نهاد مردمی خواهد شد.
در ابتدای این دیدار مدیر عامل محترم ستاد دیه استان  ضمن بیان عملکرد این ستاد را در طی دو سال گذشته تعداد آزادی زندانیان غیر عمد را که با مساعدت این ستاد از زندانهای استان آزاد و به کانون گرم خانواده شان بازگشته اند را ۶۰ نفر اعلام کردند.