خانواده ی یک متوفی با اهدای هزینه ی  مراسم ترحیم مادر خود به ستاد دیه استان اردبیل ، زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مالی غیرکلاهبرداری را فراهم کردند.

خانواده ی مرحوم رحیمه نادری بااختصاص بخشی از هزینه های  مراسم ترحیم مادرخود  به  نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل موجبات بازگشت  یک سرپرست خانواده را که به جرم محکومیت مالی غیر کلاهبرداری در زندان اردبیل به سر می برد  فراهم کردند .

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل ؛ خانواده جلالی مقدم در احسان مادر مرحوم خود ‘ رحیمه نادری  ‘  با پرداخت مبلغ ۴۰میلیون ریال به ستاددیه ی استان اردبیل زمینه ی  آزادی یک زندانی جرایم غیر عمد مالی را از زندان اردبیل فراهم کردند .

آقای محرم جلالی مقدم یکی از فزندان  این مرحوم ، هدف از این کار خداپسندانه را کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد این استان  برای بازگشت به آغوش جامعه و خانواده عنوان کرد.

جلالی مقدم افزود : امیدوارم که این اقدام خداپسندانه در استان ما به یک فرهنگ عمومی تبدیل  شود به طور، قطع ضمن احسان مطلوب برای سفر کرده‌های دیار باقی این عمل می‌تواند راهگشای بسیاری از معضلات فردی و اجتماعی هم باشد.

اوبا ابراز خوشحالی برای انجام این کار خیر یادآوری کرد: برای شادی روح مادرمان تصمیم به انجام چنین کار خداپسندانه ی گرفته ایم و امیداوارم که روح مادرمان مورد رحمت خداوند قرار گیرد.

کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل  گفت: اقدام  این خانواده برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مالی بسیار ارزشمند بوده وامید است این حرکت ارزشمند موجب جلوگیری از اسراف در مجالس ختم و ایجادفرهنگ سازی در جهت کمک به امور آزادسازی زندانیان مالی جرایم غیر عمد کلاهبرداری در استان گردد.

با عنایت به جایگاه چهره‌های مردمی در روند تبدیل این اقدام به یک رفتار جمعی، بیش از همه ، اقشار هنرمندان و ورزشکاران می‌توانند ایجاد کننده اتفاقات خوب باشند. اتفاقاتی که به نظر می‌رسد برای شخص متوفی هم مقبول‌تر است.