به مناسبت هفته قوه قضائیه  تعداد ۱۰ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد  از زندانهای استان اردبیل آزاد و به آغوش گرم خانواده شان بازگشتند .به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان در این مراسم که روز دوشنبه  در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان  برگزار گردید ، اسکندرزاده  رئیس هیأت مدیره ستاد دیه ضمن […]

به مناسبت هفته قوه قضائیه  تعداد ۱۰ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد  از زندانهای استان اردبیل آزاد و به آغوش گرم خانواده شان بازگشتند .
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان در این مراسم که روز دوشنبه  در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان  برگزار گردید ، اسکندرزاده  رئیس هیأت مدیره ستاد دیه ضمن خیر مقدم  در سخنانی به آزادی ۲۳۶ نفر از مددجویان واجد شرایط در سال ۱۳۹۰ با مبلغ بدهی ۸۲ میلیارد ریال با مساعدت ستاد دیه استان  اشاره و خاطر نشان کردند با دعوت شاکیان پرونده  به جلسات صلح و سازش ، این مرکز موفق به اخذ گذشت مبلغ ۵۰ میلیارد ریال شده است . وی همچنین مبلغ کل بدهی ۱۰ نفر از مددجویانی را که در این مراسم آزاد گردیدند ۱۸۴ میلیون ریال اعلام کرد .
سپس رضائی رئیس کل محترم دادگستری استان ضمن بزرگداشت مقام آیت اله بهشتی ، لازمه موفقیت دستگاه قضائی را در حمایت همه جانبه از این دستگاه برشمردند .
 همچنین در ادامه ضمن تقدیر از اعضای محترم ستاد دیه عملکرد این ستاد را نسبت به سال۸۹ بیش از دو برابر اعلام و با بیان این نکته که این پیشرفت در پی وحدت و یکدلی در سال گذشته  بوجود آمده از خداوند منان برای آنان طول عمر با عزت مسئلت نمودند و در پایان این مراسم نامه آزادی تعداد ۱۰ نفر از مددجویان طی مراسمی از طرف رئیس کل دادگستری و مسئولین قضائی استان  به آنان اعطا گردید .