به مناسبت گرامیداشت دهه ی فجر  و فرا رسیدن ولادت با سعادت مولای موتقیان حضرت علی (ع) هنرمند مردمی کشورمان محسن چاووشی با انتشار پستی از گلریزان برای آزاد سازی  22تَن از زندانیان جرایم غیر عمد ومالی استان اردبیل خبرداد. در این گلریزان که دیروز به مدت ۲ساعت از ساعت۱۳تا ۱۵عصر در صفحه رسمی محسن […]

به مناسبت گرامیداشت دهه ی فجر  و فرا رسیدن ولادت با سعادت مولای موتقیان حضرت علی (ع) هنرمند مردمی کشورمان محسن چاووشی با انتشار پستی از گلریزان برای آزاد سازی  22تَن از زندانیان جرایم غیر عمد ومالی استان اردبیل خبرداد.

در این گلریزان که دیروز به مدت ۲ساعت از ساعت۱۳تا ۱۵عصر در صفحه رسمی محسن چاووشی برگزار شد مبلغ ۱میلیاردو ۲میلیون ریال توسط هوا داران او برای آزادسازی ۲۲زندانی جرایم غیر عمد ومالی استان اردبیل کمک شد.

گفتنی است این خواننده محبوب کشورمان تابه حال در سه مرحله برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی  استان اردبیل گلریزان برگزار کرده که در مجموع مبلغ ۳میلیاردو ۳۵۵میلیون ریال توسط هواداران وی برای آزادسازی ۴۹زندانی جرایم غیر عمد ومالی به حساب نمایندگی ستاد دیه ی  استان اردبیل واریز شده است واقدامات ارزشمند ماندگار این هنرمند مردمی و هوادارانش همواره مورد تحسین محافل مختلف قرار گرفته است.