نشست مشترک ستاددیه شعبه استان اردبیل با دستگاه های اجرای و ادارات برای برگزاری جشن گلریزان در ماه  مبارک رمضان در جهت آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار گردید .

اسکندر زاده معاون قضایی دادگستری و رییس هیات مدیره ستاددیه استان  ضمن خوشامدگویی به مدیران ونماینده های دستگاه اجرای  وهمچنین تقدیر وتشکر از حضور کلیه همکاران حاضر در جلسه هدف از این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری  هرچه با شکوهتر جشنهای گلریزان در سطح استان در جهت  آزادی مددجویان جرائم غیر عمد که مستحق کمک می باشند دانست گفت : ستاددیه نهادی مردمی است که توسط خود مردم اداره میشود و عمده وظایف آن کمک به زندانیان جرایم غیر عمد که به صورت ناخواسته وارد زندان شده اند می باشد که تمامی اعضای هیأت مدیره  و کارکنان ستاددیه استان شبانه  روز و به طور بی وقفه  تلاش خودر را برای آزادسازی این زندانیان از حبس بکار میگیرند .

ایشان از مسئولین خواست تا با مساعدت و شرکت در جشن گلریزان در سطح استان زمینه آزادی هر چه بیشتر زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازند
رییس هیات مدیره ستاددیه استان اطلاع رسانی از طریق صدا وسیما را در جهت بالابردن سطح آگاهی مردم نسبت به عملکرد ستاددیه در ارتباط با پروندهای جرایم غیر عمد را مهم ارزیابی  کرد وگفت : یک از راهای کاهش اینگونه جرایم ساخت برنامه های تلویزیونی در ارتباط با اینگونه جرایم ها  می باشد .
سپس در ادامه انزابی مدیر عامل ستاددیه استان گزارشی از عملکرد ستاددیه استان ارایه نمود و افزود  ازابتدای سال ۹۵تابه حال ۴۵تن از زندانیان جرایم غیر عمد با مبلغ محکومیت بیش از ۸میلیارد ریال از زندان های استان آزاد و به کانون پر مهر جامعه و خانواده بازگشتند .


انزابی در ادامه گفت در آستانه ماه مبارک رمضان از خیرین و نیکوکاران دعوت کردیم تا با شرکت در جشن های گلریزان کمک هایشان رابرای آزادی این زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد اهدا کنند.
مدیرعامل ستاددیه استان خواستار مساعدت و مشارکت مدیران استان کما فی السابق در برگزاری هر چه باشکوه تر جشنهای گلریزان در ماه مبارک رمضان شد .

در ادامه ستوده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه  انسان جایزالخطا می باشد وهر لحظه  ممکن است برای آن اتفاقی رخ دهد گفت :به لطف خدا و یاری دستگاه های اجرای و ادارات استان نام ویاد ستاددیه  استان وهمچنین فعالیت های ان ودر سطح  جامعه  ودر میان مردم فراگیر شده و همه آحاد جامعه از این ستاد به نیکی یاد میکنند و قول مساعد دادند که طبق سنوات گذشنه امسال نیز در کنار ستاددیه بوده و تمام تلاش خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر جشن گلریزان انجام دهند .


سپس مجتهدی نمایند ه اداره کل ورزش و جوانان استان  بابیان اینکه تمام تلاش خودرا برای دعوت از ورزشکاران بنام استان در جشن گلریزان بکار خواهد برد قول مساعد داد که جشن گلریزان مستقلی متشکل از کلیه ورزشکاران با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان در زورخانه امام علی ع استان برگزار نمایند.


در ادامه شاهی نماینده صداو سیمای مرکز اردبیل تاکید کردن که مثل سالهای قبل برگزاری جشنهای گلریزان را تحت پوشش قرار خواهند داد و همکاریهای لازم در زمینه  اطلاع رسانی  و ساخت برنامه های مشارکتی در راستای افزایش میزان آگاهی اقشار جامعه  از فعالیتهای ستاددیه استان بکار خواهند برد.


سپس کافی معاونت فرهنگی سازمان آموزش و پرورش ناحیه (۱-۲) اردبیل  پیشنهاداتی را زمینه برگزاری جشنهای گلریزان ارائه نمودند که مورد استقبال اعضای هیأت مدیره ستاددیه استان و مدیران و نماینده گان دستگاهای اجرای قرار گرفت ایشان بابیان اینکه آمادگی این رو دارند که از ظرفیت کار کنان  آموزش و پرورش ، دانش آموزان و  دانشجویان  در برگزاری جشن گلریزان نهایت  استفاده را ببرند و تمام و کمال همکاریهای لازم را بااین ستادداشته باشند .


ودر آخر علیزاده مدیریت سیما رسانه اردبیل  در جهت برگزاری جشن های گلریزان و طراحی بنر ، پوستر و پخش زیر نویسهای تبلیغاتی  ستاددیه استان قول مساعد دادند .