چند سالی بود که می خواست دستی بروی خانه خود بکشد ، خانه ای که ارثیه پدرش بود دیگر زوارش درفته بود با کمک همسایه ها و اندوخته اندک خود اقدام به خرید مصالح برای بازسازی خانه کرد تاشاید چند صباحی بیشتر دوام بیاورد. کارگران مشغول کار شدند و پیرزن برای دم کردن چایی به […]

چند سالی بود که می خواست دستی بروی خانه خود بکشد ، خانه ای که ارثیه پدرش بود دیگر زوارش درفته بود با کمک همسایه ها و اندوخته اندک خود اقدام به خرید مصالح برای بازسازی خانه کرد تاشاید چند صباحی بیشتر دوام بیاورد.

کارگران مشغول کار شدند و پیرزن برای دم کردن چایی به آشپزخانه رفت ، هنوز زیر سماور را روشن نکرده بود که گردو خاک همه جارا فرا گرفت فریاد کمک بلند شد ، دیدگانش تار شد و به هر زحمتی که بود خود را به حیاط خانه رساند ، دیوار فروریخته بود و کارگر زیر آوار مانده بود با دیدن این صحنه دلش هوری ریخت و برزمین نشست با کمک همسایه ها  کارگر را اززیر آور بیرون آوردند و به بیمارستان رساندند. در این حادثه که منجر به شکستن پای کارگر شده بود پیر زن ۵۰درصد ، بنا ۳۰درصد و کارگر ۲۰درصد از سوی دادگاه مقصر حادثه شناخته شدندقاضی پرونده با توجه به شرایط زندگی بانوی کهنسال مبلغ دیه را تقسیط می نماید تا از رفتنش به زندان جلوگیری کند .

این بانوی اردبیلی که در تامین هزینه های روزمره خود ناتوان است در پرداخت دیه کارگر با مشکل مالی مواجه شده و به ناچار روانه زندان می شود.

پرونده این مادر۶۳ ساله در ستاد مردمی دیه نمایندگی استان  در حال رسیدگی بوده و برای آزادی او از زندان مبلغ ۵۱۰میلیون ریال مورد نیاز است .