به مناسبت گرامیداشت نیمه ی شعبان و فرا رسیدن عید باستانی نوروز ۴۰زندانی جرایم غیر عمد ومالی از زندان های استان آزاد شدند. چهاردهمین جشن گلریزان نمایندگی ستاد دیه ی استان اردبیل به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و عید سعید نوروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان وبا حضور رئیس کل دادگستری استان، […]

به مناسبت گرامیداشت نیمه ی شعبان و فرا رسیدن عید باستانی نوروز ۴۰زندانی جرایم غیر عمد ومالی از زندان های استان آزاد شدند.

چهاردهمین جشن گلریزان نمایندگی ستاد دیه ی استان اردبیل به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و عید سعید نوروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان وبا حضور رئیس کل دادگستری استان، مسؤولان ، اعضای هیأت امنای ستاد دیه ی استان و جمعی از خیرین برگزار شد.

آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی استان اردبیل در این مراسم با تشکر از ستاد دیه و دستگاه قضایی استان کمک به آزادی زندانیان را عین خضوع و موجب دفع بلایا و حفظ آبروها دانست وگفت : افراد جامعه همانند اعضای یک خانواده هستند و باید سعی کنیم کارهای خیر در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود .

وی اقدامات خداپسندانه و انسان دوستانه ی  خیرین استان در کمک به آزاد ی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی را عملی بسیار پسندیده عنوان نمود و از نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما و اصحاب رسانه استان خواست با ترویج و نشر اینگونه اقدامات نیکو به گسترش فرهنگ همنوع دوستی و دستگیری از نیازمندان در جامعه کمک نمایند.

در ادامه یوسف خدادادی نایب رئیس  نمایندگی ستاد دیه ی استان با ارایه گزارش  آمارعملکرد ستاد دیه ی استان در سال جاری گفت : امسال تعداد ۲۸۵ از زندانیان جرایم غیر عمد ومالی با مبلغ محکومیت بیش از ۱۳۵میلیارد تومان از زندان های استان آزاد و به کانون گرم خانواده های خود باز گشتند.

خدادادی افزود : به مناسبت گرامیداشت نیمه ی شعبان و فرا رسیدن عید نوروز ۴۰زندانی جرایم غیر عمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از ۷۴میلیارد تومان با مشارکت خیرین و کمک ستاد دیه ی استان از زندان های استان آزاد شدند.

وی تصریح کرد: تعداد ۲۸فقره پرونده نیز در حال رسیدگی می باشد که تاپایان سال زمینه ی آزادی آنان فراهم خواهد شد .

در پایان این مراسم از چند تَن از خیرین با اهدای یک جلد قرآن و لوح تکریم تجلیل به عمل آمد .