نیکوکار اردبیلی که راهی سفر سرزمین وحی بود با حضوردر ستاد مردمی دیه استان، مبلغ ۴۰۰میلیون ریال ولیمه سفر خود را به آزادی ۸زندانی جرایم غیرعمد اختصاص داد. این نیکوکار اردبیلی که تمایلی به فاش شدن نامش نداشت هدف خود از این کار را نهادینه شدن این فرهنگ خداپسندانه اعلام کرد وگفت : بیاییم با […]

نیکوکار اردبیلی که راهی سفر سرزمین وحی بود با حضوردر ستاد مردمی دیه استان، مبلغ ۴۰۰میلیون ریال ولیمه سفر خود را به آزادی ۸زندانی جرایم غیرعمد اختصاص داد.

این نیکوکار اردبیلی که تمایلی به فاش شدن نامش نداشت هدف خود از این کار را نهادینه شدن این فرهنگ خداپسندانه اعلام کرد وگفت : بیاییم با تاسی از آیین الهام بخش اسلام، با جهت دادن به نذورات و احسانات خود، زندانیان نیازمندو آبرومندجرایم غیرعمد را از پشت میله های زندان برهانیم و دعای خیر خانواده های آنها را توشه آخرت خویش قرار دهیم.

نیکوکاران ارجمند می توانند کمک های خود برای رهایی زندانیان غیرعمد از زندان را به شماره حساب های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان اردبیل واریز نمایند.

#ستاد_دیه