انباشت ماسه درکنار جاده در یکی از روستاهای مشگین شهر موجب بروز تصادف و از دست دادن جان موتور سوار شد. در ۲۱اردیبهشت سال ۱۳۹۶در یکی از روستا های مشگین شهر؛ موتور سواری در حال گذر بوده که با تپه ی ماسه به ارتفاع ۸۰سانتیمتر  که در کنار خیابان انباشت شده بود برخود و از […]

انباشت ماسه درکنار جاده در یکی از روستاهای مشگین شهر موجب بروز تصادف و از دست دادن جان موتور سوار شد.

در ۲۱اردیبهشت سال ۱۳۹۶در یکی از روستا های مشگین شهر؛ موتور سواری در حال گذر بوده که با تپه ی ماسه به ارتفاع ۸۰سانتیمتر  که در کنار خیابان انباشت شده بود برخود و از مسیر اصلی خود منحرف شده و با یک خودروی سواری پژو تصادف می کند و جان خود را ازدست می دهد .

دراین حادثه پیرمرد ۶۰ساله ای به نام «حبیب» به خاطر ایجاد سد معبراز طریق انباشت شن و ماسه و استفاده نکردن از علایم هشدار دهنده در محل عبور وسایل نقلیه به جرم تسبیب در قتل شبه عمدی ۵۰در صد مقصر حادثه شناخته شده است.

آقا حبیب  از طبقه ی کم درآمد جامعه است و از طریق کارگری و گاه گاهی چوبانی به سختی گذران زندگی می کند او بیماری سرطان خون  دارد ودر تامین هزینه های زندگی و درمان ناتوان مانده است .

وی تحت پوشش بهزیستی است و هیچگونه دارای از خود ندارد که بتواند با فروش آن دیه ی فرد فوت شده را پرداخت نماید و ناگزیر با تحمل  شرایط سخت بیماری در مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۹روانه ی زندان می شود .

برابرآیین نامه ی راهنمایی و رانندگی ، ریختن شیشه، بطری، پیچ، سیم، حلبی، نخاله‌های ساختمانی و زباله، مصالح ساختمانی، شست‌وشوی وسایل نقلیه، ایجاد موانع و به طور کلی هر عملی که باعث سد راه و ایجاد خطر و انحراف وسایل نقلیه از مسیرحرکت باشد بر روی راه‌ها، شانه جاده‌ها وحریم قانونی آن‌ها ممنوع است.

پرونده ی آقا حبیب  با مبلغ محکومیت ۲میلیاردو ۹۶۲میلیون و ۹۰۰ریال در مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۶به ستاد دیه ی استان اردبیل  ارسال شده است و اقدامات لازم در خصوص فراهم نمودن زمینه ی آزادی مددجو در حال انجام می باشد ..