به گزارش روابط عمومی ستاددیه شعبه استان اردبیل ترکیب جدید اعضای هیأت مدیره ستاددیه استان مشخص شد . حجت الا سلام و المسلمین محمد علی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ابتدای این جلسه با اشاره به این حدیث نبوی اظهار داشت ، فعالین و خیرین مرتبط با ستاددیه که تاکنون دهها نفر از […]

به گزارش روابط عمومی ستاددیه شعبه استان اردبیل ترکیب جدید اعضای هیأت مدیره ستاددیه استان مشخص شد .

حجت الا سلام و المسلمین محمد علی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ابتدای این جلسه با اشاره به این حدیث نبوی <<خداوند را در روی زمین بندگانی است که آنان را برای حل مشکلات و نیازمندی مردم برگزیده است >>اظهار داشت ، فعالین و خیرین مرتبط با ستاددیه که تاکنون دهها نفر از زندانیان واجد شرایط و نیازمند جرایم غیر عمد را از پشت میله های زندان آزاد نموده اند مشمول این حدیث نورانی می باشند .وبی شک فعالیت و تلاش در این حوزه بسیار ارزشمند است چرا که افراد بسیاری ناخواسته و به صورت غیر عمد دچار آسیب شده و گرفتار شده اند ، لذا به منظور کمک به این افراد و خانواده های آنان که در معرض آسیب های جدی اجتماعی قرار گرفته اند و به منظور پیشگیری ازتبعات احتمالی این گونه معضلات برای جامعه ، لازم است همواره از ایده ها و ابتکارات نو در جذب کمکهای مردمی به این ستاداستفاده شود .

رئیس هیأت امنای ستاددیه استان ضمن تشکر از تلاش های اعضای سابق هیأت مدیره ستادستاددیه ابراز امیدواری نمود خدمات بی شائبه و همکاری صمیمانه چندین ساله آنان به عنوان خدمت به خلق مورد عنایت حضرت حق قرار گیرد .

در ادامه جلسه ی مورخه ۹۵/۳/۳مجمع عمومی هیأت امناء ستاددیه استان اردبیل اعضای جدید هیأت مدیره ستاددیه بمدت ۲سال به شرح زیر انتخاب شدند .

آقایان : یوسف خدادادی رئیس هیأت مدیره ، سید ظاهر عابدیان نائب رئیس هیأت مدیره ، مراد فتحی عضو هیأت مدیره ، داود پیر علائی خزانه دار و عضو هیأت مدیره ، اکبر عبدی عضو هیأت مدیره و مسئول گروه تحقیق و آقایان :اللهویردی دبستانی و بیوک جامعی اعضای علی البدل هیأت مدیره انتخاب شدند .

یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری و رئیس جدید هیأت مدیره ستاددیه شعبه استان با بیان اینکه : در حال حاضر از جمعیت زندانی استان تعداد۴۶۰نفر مربوط به جرایم غیر عمد ی که به صورت غیر ارادی و در اثر تصادفات رانندگی ، نوسانات اقتصادی ،اختلافات خانوادگی در حال تحمل حبس می باشند که چشم انتظار جشن گلریزان امسال و کمک خیرین و مسئولین استانی هستند و  وظیفه شرعی ،انسانی ،اخلاقی ایجاب میکند دست در دست هم داده تا این زندانیان که ناخواسته در پشت میله های زندان بسر می برند به آغوش پر مهر خانواده و جامعه با گردند .

وی همچنین با عنوان این نکته وقتی سرپرست یک خانواده وارد زندان میشود اعضای خانواده آن دچار آسیب و بزه شده و در نهایت منجر به از هم پاشیدن بنیان آن خانواده میگرددو جامعه نیز از این امر متضرر میشود چرا که اصلی ترین رکن جامعه را خانواده ها تشکیل می دهند و نباید گذشت به دلیل چنین حوادثی ،خانواده ای دچار مشکلات اجتماعی ،فرهنگی و یا خدای  ناکرده اخلاقی گردد.

خدادادی با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و برگزاری جشن های گلریزان در این ماه اظهار داشت : پاداش انجام فعالیتهای خیر خواه هانه نزد خداوند متعال در ماه مبارک رمضان چندین برابر است و اگر کسی بتواند اشک کودکی که چشم به راه آمدن پدرش است پاک کند در روز قیامت نزد خداوند از جایگاهی والایی برخوردار می شود .

ایشان درادامه :خواستار مساعدت تمامی آحاد جامعه خصوصاً فرهنگیان و دانش آموزان در جهت برگزاری هرچه با شکوه تر جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان شد.

در پایان این مراسم آقای محمد باقر حاجیلر بعنوان مدیر عامل جدید ستاددیه معرفی و از زحمات آقای انزابی مدیر عامل سابق قدردانی گردید .