کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی اداره ی کل اوقاف وامور خیریه ی استان اردبیل گفت وقف کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی باید در استان نهادینه شود .

حجت الاسلام بهنام لطفی امروز صبح در دیدار چهربه چهره با مددجویان آزادشده در دومین مرحله ی آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی توسط اداره ی کل اوقاف وامور خیریه ی استان اردبیل درنمایندگی ستاددیه ی استان به اهمیت وقف اشاره کرد وگفت : سنت حسنه ی وقف یکی از مصادیق بارز احسان و خیرخواهی است و دارای ثواب و فضیلت‌های بسیاری است.

لطفی افزود : یکی از مهم ترین تمهیدات دین اسلام در راستای دور اندیشی و تامین آینده مسلمین پایه ریزی سنت حسنه ی وقف است.
کارشناش امور فرهنگی و اجتماعی اداره ی کل اوقاف و امورخیریه ی استان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ حسنه ی وقف برای کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی اظهار داشت: امیدواریم با ترویج این فرهنگ حسنه ی دراستان از برکات وقف در کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی بیش ازاین بهره مند شویم و چراکه تاکنون با استفاده از این فرهنگ خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارایه شده است.
لطفی گسترش وقف در زمینه‌های مختلف و درآمد موقوفات برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را از برنامه‌های کاری اوقاف اعلام کرد .
گفتنی است دراین مراسم ۶زندانی جرایم غیر عمد ومالی با مبلغ محکومیت ۲میلیاردو ۸۰۰میلیون ریال با پرداخت ۸۳۰میلیون ریال توسط نمایندگی ستاددیه ی استان و اداره ی کل اوقاف و امور خیریه ی استان از زندان های استان آزاد شدند.