محسن چاووشی خواننده مردمی کشور با اهدای مبلغ 12۰ میلیون تومان زمینه آزادی 12تَن زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی را فراهم نمود .

محسن چاووشی خواننده مردمی کشور با اهدای مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان زمینه آزادی  12تَن زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی  را فراهم نمود .

محسن چاووشی، خواننده موسیقی پاپ که همواره در زمینه انجام کارهای خیر و کمک به انسان‌های نیازمند پیش‌قدم بوده است در آستانه ی فرا رسیدن سال نو به یاری زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد ومالی اردبیل آمد و با مشارکت ستاد دیه ی استان اردبیل زمینه آزادی و بازگشت ۱۲ زندانی نیازمند جرایم غیر عمد ومالی را به کانون گرم خانواده هایشان فراهم  نمود .

کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل  گفت : از برکات جامعه اسلامی این است که افرادی حاضر هستند از مال و آبروی خود هزینه کنند تا گره ای از مشکلات مردم باز شود .

محبوبی با اشاره به حدیثی از  امام حسین (ع) که گره‌گشایی از مشکل مردم را از نعمت‌های الهی می‌داند و می‌فرماید: «اعْلَمُوا أَنَّ حَوَائِجَ النَّاسِ إِلَیْکُمْ مِنْ نِعَمِ اللَّهِ عَلَیْکُمْ فَلَا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَتَحَوَّلَ إِلَى غَیْرِکُم»؛ بدانید نیازمندی‌هاى مردم که (به شما مراجعه مى‌کنند) از نعمت‌هاى الهى است؛ پس از نعمت‌ها خسته نشوید وگرنه این وظیفه خدمت‌رسانى به دیگران واگذار خواهد شد.

مدیرنمایندگی ستاد دیه ی استان  افزود : ضمن تشکر از همه کسانی که ما را در این امر خداپسندانه یاری می‌کنند، از همه خیرین، هنرمندان و افراد تأثیرگذار مانند آقای چاووشی دعوت می‌کنیم تا به کمک ما بیایند و در حل مشکلات این قشر از شهروندان این ستاد مردمی را یاری نمایند .

محبوبی در خصوص بدهی این زندانیان  و چگونگی  تامین آن گفت : مبلغ محکومیت این زندانیان ۸۷۰میلیون تومان بوده که مبلغ ۱۹۵میلیون تومان گذشت شکات ،۱۸میلیون و ۸۳۳هزار تومان آورده مددجویان ،۴۴۶میلیون و ۷۹۰هزار تومان پذیرش اعسار دادگستری ، ۸۹میلیون تومان کمک ستاد دیه ی استان و ۱۲۰میلیون تومان تامین شده از طریق جلب مشارکت مردمی و خیرین در شبکه ی اجتماعی هنرمند کشورمان آقای محسن چاووشی از زندان آزاد شدند .

محبوبی تصریح کرد  : در سال جاری تعداد ۱۸۰زندانی جرایم غیر عمد ومالی از زندان های استان با مبلغ محکومیت بیش از ۳۶میلیاردتومان  آزاد شدند .

او افزود: هم اکنون بیش از ۱۶۷ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد و مالی در زندان‌های استان بسر میبرند که چشم انتظار حمایت خیرین و مسوولان استانی و کشوری هستند.