مدیرنمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل با حضور درجمع مددجویان زندان مرکزی اردبیل ضمن دیدار چهره به چهره بازندانیان به سوالات آنها پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه ی استان اردبیل ، کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاددیه ی استان ضمن دیدار چهربه چهره زندانیان به سوالات زندانیان پاسخ گفت.

محبوبی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند مدیر و کارکنان زندان با اشاره به آیاتی چند از کلام الله مجید درباره اهمیت کمک به نیازمندان و همنوعان سخن گفت و رفع احتیاجات مردم را از نعمت های الهی برشمردند .

مدیر نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل در راستای اطلاع رسانی به مددجویان به تبیین برخی از برنامه های ستاددیه استان پرداخت و اظهارداشت : باجلب مشارکت مدد کاران اجتماعی زندانها تلاش خواهیم کرد تا مددجویان نیازمند جرایم غیر عمد ومالی که واجدشرایط دریافت مساعد ستاددیه هستند در اسرع وقت پرونده هایشان تکمیل و جهت مساعدت به ستاددیه ی استان ارسال گردد.

دراین جلسه دوساعته به سوالات تمامی مددجویان پاسخ داده شد و مقررگردید سه تن از مددجویان جرایم غیر عمد ومالی بامبلغ محکومیت کمتر از پانصد میلیون ریال به ستاددیه استان معرفی شود تاپس از تایید هیأت امنای ستاددیه ی استان زمینه آزادی آنها فراهم گردد.