جشن گلریزان شهر همزمان با شب قدر شب شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) با حضور فتحی مدیر کل اداره زندانها،محبوبی مدیر نمایندگی ستاددیه ی استان ، شهبازی رئیس حوزه قضایی شهر هیر و جمعی از خیرین درساختمان شهرداری هیر بر گزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاددیه ی استان اردبیل ، فتحی مدیرکل اداره ی زندانهای استان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) به تشریح جرایم غیر عمدی پرداخت و گفت : زندانیان جرایم مالی غیر عمد کسانی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت نفقه و مهریه، چک‌های غیرکلاهبرداری، تصادف و حوادث کارگاهی در زندان بسر می‌ برند. .

فتحی افزود : هرفردی که به بحث مالی و جرایم غیر عمد به زندان میرود تنها خود فرد زندانی درگیر مشکلات روحی و عاطفی نیست بلکه تمامی اعضای خانواده زندانی نیز درگیر احساسات فرد زندانی می باشندچراکه وقتی سرپرست خانواده ای وارد زندان میشود خانواده آن آسیب پذیر شده و هر لحضه ممکن است صدمات غیر قابل جبرانی متحمل شود وهستند کسانی که از این فرصتها برای اجرای مقاصد سوءخود بهره می برند که در نهایت آسیب آن گریبانگیر جامعه وما خواهد شد.

او بابیان اینکه نفس کار در ستاددیه آزادی زندانیانی است که بذهکار نیستند بلکه بدهکار هستنداظهار امیدواری کرد که با مساعدت مالی خیرین وانسانهای نیکوکار تلاش خواهیم کرد که این عزیزان را به کانون خانواده شان برگردند.

گفتنی است در جشن گلریزان شهر هیر ۱۳۰میلیون ریال توسط خیرین جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک شد .