به گزارش روابط عمومی ستاددیه استان اردبیل :اولین جلسه هماهنگی جهت برگزاری با شکوه جشنهای گلریزان در ماه مبارک رمضان با حضور اعضای هیأت مدیره ستاددیه استان ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری،جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) و مدیرت امورشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالن اجتماعات ستاددیه شعبه استان اردبیل برگزار گردید. […]

به گزارش روابط عمومی ستاددیه استان اردبیل :اولین جلسه هماهنگی جهت برگزاری با شکوه جشنهای گلریزان در ماه مبارک رمضان با حضور اعضای هیأت مدیره ستاددیه استان ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری،جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) و مدیرت امورشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالن اجتماعات ستاددیه شعبه استان اردبیل برگزار گردید.



مدیرعامل ستاددیه استان ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان حاضر در جلسه گزارش مبسوطی از عملکرد ستاد درسال۹۴ ارائه کردو گفت : در سال ۹۴تعداد ۲۶۳ تن از زندانیان جرایم غیر عمد مالی با مجموع بدهی ۱۱میلیارد تومان از زندانهای استان آزاد و به کانون پرمهر خانواده خود بازگشتند.

انزابی هدف از برگزاری این جلسه را توجهی به برگزاری جشنهای گلریزان خواند و گفت : انشاءاله تمامی دستگاهای اجرای با حضور پرشورخود کما فی السابق مارا در برگزاری هرچه بهتر جشنهای گلریزان یاری خواهند کرد چرا که ستاددیه نقش بسیار مهمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد دارد،واین وظیفه ماست که نسبت به معرفی واطلاع رسانی فعالیتهای ستاددیه در جامعه بپردازیم،واگر در جامعه فرهنگ سازی شود جرایم غیر عمدومالی نیز کاهش می یابد و این امر باید نهادینه شود.

ایشان در ادامه افزود : با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و برگزاری جشنهای گلریزان در سطح استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنها جلسات متعددی با یاوران ستاددیه و دستگاهای اجرای استان برگزار خواهیم کرد .

در ادامه سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در استان از برگزاری جشنهای گلریزان استقبال کرد و گفت : انشاءاله تمامی تلاش خود را در راستای برگزاری هر چه باشکوه ترجشن های گلریزان بکار میگیریم و در خصوص تامین خودرو ،سالن ، چاپ بنر و…..قول مساعد دادند .

سپس اوچی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل گفت :جلسه ای توجیهی درون سازمانی درجهت مشارکت دادن تمامی همکاران و شاغلین شهرداری و پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری در جشن گلریزان برگزار نمایندو قول مساعدخودر را جهت شرکت همه جانبه کارکنان شهرداری در جشن گلریزان را اعلام نمودند

درانتهای جلسه وکیلی مدیریت امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران فلسفه وجودی بانک قرض الحسنه مهرایران را تشریح و ابراز علاقه مندی کردند که به مددجویان معرفی شده از ستاددیه شعبه استان با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کمک نمایند .