به گزارش روابط عمومی ستاددیه استان اردبیل :جلسه آموزش فایلر پلاس تحت وب که برای اولین بار به همت ستاددیه شعبه اردبیل در زندانهای استان راه اندازی شده بود امروز در ساعت ۱۰صبح در اتاق کنفراس اداره کل زندانهای اردبیل برگزار گردید. مدیرعامل ستاددیه شعبه استان اردبیل در این جلسه آموزشی که از طریق ارتباط […]

به گزارش روابط عمومی ستاددیه استان اردبیل :جلسه آموزش فایلر پلاس تحت وب که برای اولین بار به همت ستاددیه شعبه اردبیل در زندانهای استان راه اندازی شده بود امروز در ساعت ۱۰صبح در اتاق کنفراس اداره کل زندانهای اردبیل برگزار گردید.


مدیرعامل ستاددیه شعبه استان اردبیل در این جلسه آموزشی که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با زندانهای استان برقرار گردیده بود طریقه ثبت وارسال پرونده های زندانیان جرایم غیر عمد دراین سیستم را تشریح نمود که مورد توجه و استقبال مددکاران زندانها نیز قرارگرفت.

انزابی با بیان اینکه با راه اندازی وبکارگیری این سیستم مددکاران زندانها می توانند تمامی اقدامات انجام شده بر روی پروندهای ارسالی را در آن واحد رصد نمایند گفت : بسیاری از هزینه ها و بار مالی زندانهای استان با استفاده از این سیستم حذف وهمچنین موجب تسریع در روند تشکیل پرونده و ارسال و پیگیری سریع آن خواهد شد.

درادامه جلسه هریک از مددکاران زندانهای استان سوالاتی را مطرح نمودند که مدیر عامل ستاددیه استان پاسخهای مقتضی را به آنها ارائه نمود .